روسری دخترانه, شال دخترانه

3 نکته اساسی قبل خرید شال و روسری دخترانه (انتخاب متناسب با رنگ پوست)

شال و روسری دخترانه

روش انتخاب شال و روسری دخترانه مناسب

قبل از خرید شال یا روسری، به شما توصیه می‌کنیم مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا مشخص کنید پوشش مدنظر شما شال است یا روسری
  • رنگی را که دوست دارید و با پوست شما متناسب است، انتخاب کنید.
  • در مورد جنس پارچه‌های شال یا روسری تصمیم بگیرید.
  • شال یا روسری را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

شال و روسری انتخاب کنید که چهره شما را جذاب نشان می‌دهد

یکی از مهم‌ترین ملاحظات هنگام خرید شال و روسری دخترانه و زنانه، انتخاب مدلی است که چهره شما را جذاب نشان دهد. صرف‌نظر از اینکه آن را چگونه می‌پوشید، رنگ این پوشش قرار است بر زیبایی چهره شما افزوده و با رنگ پوست و موی شما متناسب باشد. در صورت هماهنگ کردن این پوشش زیبا با لباس‌های دیگر می‌تواند ظاهر شما را شیک و جذاب‌تر نشان دهد.

 

بسیاری از خانم‌ها برای دستیابی به ظاهری عالی، یک روسری یا شال مشکی انتخاب می‌کنند، بدون اینکه متوجه شوند که آن‌ها را رنگ‌پریده نشان می‌دهد. در مقابل، انتخاب رنگ روشن‌تر به‌احتمال زیاد رنگ پوست شما را بهتر نشان می‌دهد و کاملاً به شما می‌آید. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید یک لباس مشکی با مدلی در رنگ متضاد بپوشید تا آن را جذاب کنید.

انتخاب رنگ مناسب روسری یا شال

در انتخاب رنگ شال و روسری دخترانه، توصیه می‌کنیم ابتدا رنگ‌هایی را انتخاب کنید که با رنگ چهره شما همخوانی داشته باشند. رنگ این پوشش نیز باید با لباس شما هم متناسب باشد. قبل از خرید روسری یا شال، توصیه می‌شود رنگ‌های مد روز را در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید زمان خرید خود را کوتاه‌تر کنید یا با اطمینان بیشتری به‌صورت آنلاین خرید کنید، ارزش آن را دارد که با چند قانون اساسی در مورد نحوه لباس پوشیدن متناسب با رنگ پوست خود آشنا شوید.

چگونه تناژ رنگ پوست خود را تشخیص دهیم؟

سه نوع تناژ رنگ پوست وجود دارد. برای تشخیص، نگاهی به مچ دست خود بیندازید. برای انتخاب بهترین شال یا روسری دخترانه و زنانه و خرید آن باید تعیین کنید که رنگ پوست شما دارای تن گرم، سرد یا خنثی است. اگر رگ‌های مچ دست شما بیشتر به سمت رنگ آبی است تا سبز، پوستی خنک دارید. اگر سبزتر است، پوست شما گرم است. اگر تشخیص آن سخت است، احتمالاً رنگ پوستی خنثی دارید.

 

انتخاب شال و روسری با توجه به رنگ پوست

 

رنگ پوست در انتخاب شال و روسری مهم است

توجه به این نکته مهم است که سایه پوست (به‌عنوان‌مثال پوست رنگ‌پریده، پوست زیتونی یا پوست تیره) لزوماً تن رنگ پوست شما را تعیین نمی‌کند. فردی با پوست تیره می‌تواند پوستی سرد داشته باشد و فردی با پوست رنگ‌پریده می‌تواند پوستی گرم داشته باشد و بالعکس، بنابراین انتخاب متناسب‌ترین رنگ اهمیت زیادی دارد.

شال و روسری برای پوست روشن

رنگ پوست روشن معمولاً با رنگ‌های پاستلی (روشن و ملایم متمایل به خنثی) به بهترین وجه تناسب دارد. رنگ‌های برجسته مانند قرمز یاقوتی، سبز زمردی، بنفش سلطنتی و آبی سلطنتی با رنگ پوست روشن کاملاً خیره‌کننده به نظر می‌رسند. به‌خاطر داشته باشید که رنگ‌هایی که می‌خواهید از آن‌ها اجتناب کنید، رنگ‌های بژ، شتری و قهوه‌ای است؛ زیرا می‌توانند پوست شما را روشن‌تر یا رنگ‌پریده‌تر نشان دهند. برای الهام بیشتر، به سایت مراجعه کرده و انواع شال و روسری دخترانه در انواع رنگ‌ها را مشاهده کنید.

شال و روسری برای پوست سرد یا گرم

رنگ پوست سرد معمولاً با رنگ‌های روشن تناسب دارد. برای پوست سرد، رنگ‌های مناسب شما می‌تواند بنفش، اسطوخودوس، یاسی، آبی روشن، صورتی مایل به قرمز، رز روشن و یاقوتی باشد. رنگ‌های خنثی برای رنگ پوست سرد می‌تواند شامل خاکستری، آبی سرمه‌ای، سفید بکر باشد. بهتر است از رنگ‌های زرد و نارنجی پرهیز شود؛ زیرا می‌توانند پوست را بد جلوه دهند.

رنگ‌های موردعلاقه شما برای رنگ پوست گرم شامل سایه‌های نارنجی، قرمز، زرد طلایی، کهربایی است. رنگ‌هایی با سایه‌های گرم‌تر سبز، آبی و فیروزه‌ای نیز برای پوست‌های گرم مناسب هستند. رنگ‌های خنثی، مانند مایل به قهوه‌ای، لاته، قهوه‌ای، کرم و سفید نیز به‌خوبی به پوست‌های گرم‌تر می‌آیند. از سایه‌های یخی کم‌رنگ، قرمز روشن، سبز و آبی خودداری کنید.

انتخاب شال و روسری مناسب برای پوست خنثی

برای رنگ پوست خنثی، سایه‌های گرم و سرد به شما می‌آید، اما سعی کنید از رنگ‌های واقعاً روشن دوری کنید. رنگ‌هایی که نه خیلی روشن و نه خیلی کم‌رنگ هستند، مانند آبی ملایم، سبز مریم‌گلی یا صورتی غبارآلود، برای پوست خنثی مناسب‌تر هستند. رنگ‌های خاکستری، مایل به سفید نیز به شما توصیه می‌شود.

کیفیت شال و روسری در فروشگاه مادام بلا

روسری‌ها علاوه بر رنگ‌ها و طرح‌های مختلف، دارای جنس متنوعی از جمله نخی، حریر، ساتن ابریشمی و... هستند که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند و افراد می‌توانند طبق سلیقه و راحتی خود آن را انتخاب کنند. باید توجه کرد که جنس پارچه استفاده شده مناسب برای هر فصل متفاوت است. در فروشگاه مادام بلا شما می‌توانید انواع طرح‌های زیبا و باکیفیت و جنس مناسب مشاهده کنید و در صورت انتخاب، خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

کیفیت شال و روسری مهم است

انواع مدل‌های مختلف شال و روسری

برای داشتن استایل آراسته و زیبا، هر مناسبت و مکانی نیازمند مدل خاصی از شال و روسری برای خانم‌ها است. انتخاب یک شال مجلسی یا ساده ممکن خیلی سخت به نظر برسد. شما می‌توانید انواع شال و روسری نخی، بهاره، حریر و مجلسی و ساده را با کیفیت عالی و برای هر مناسبتی را در این فروشگاه را مشاهده کنید.

 

کلام پایانی

امروزه با پیشرفت دنیای مد و فشن، مدل‌های شال و روسری دخترانه زیادی ایجاد شده است که انتخاب را برای خانم‌ها مخصوصاً خانم‌های سخت‌پسند مشکل کرده است. اما نگران نباشید، شما تنها با یک بازدید ساده از فروشگاه مادام بلا می‌توانید انواع مدل‌های جدید شال و روسری باکیفیت عالی را برای هر فصل را مشاهده کنید و در صورت پسندکردن از خرید خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *